maanantai 21. heinäkuuta 2014

Sydän, rauhoitu

Mies soittaa minulle joka ilta. Juttu lentää, nauramme. Olemme samalla aaltopituudella selkeästi. Hän myös lähettää viestiä pitkin päivää. Rauhoitu sydänparka. Hymyilen koko ajan. Olen itse aurinko!

Kun pakettiin lyö ulkonäön minun makuuni sekä lapsirakkauden, on se menoa. Ääni takaraivossa huutaa, etten halua enää satuttaa itseäni. Täytyy olla varovainen. Ei oteta harppauksia vaan liikutaan taaperon askelin.

Silti rakennan pilvilinnoja. Haluan kävellä käsi kädessä ja suudella. Voit sä myös laulaa mulle niinkuin lupasit, jonku oikein ihanan rakkausbiisin. Saanko mä sanoo, että sä oot mun?


"Mä näin jotakin sun silmissä
Niinku hollywood-filmissä, mä leijun pilvissä
Niinku jäävesi virkistät
Oot söpö vaikka irvistät
Siis tarviiko hillitä fiilistä?



Kun mua viedään, mua viedään"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti