sunnuntai 13. heinäkuuta 2014

Minä muistan

Minä muistan tämän saman päivän vuosi sitten. Sinä työnsit tuplarattaita tätä samaa katua pitkin ja näytit niin ylpeältä. Rattaissa istui sinun 2-vuotias esikoisesi sekä kahden kuukauden ikäinen poikasi. Pidit minua kädestä ja minä olin niin onnellinen. Ostimme suklaakuorrutteisia mansikoita ja nauroit minulle, kun innostuin kojusta, joka myi halpoja hiusjuttuja. Näimme kavereita ja esittelimme uutta perheenjäsentämme. Kotimatkalla syötin sinulle ja tytölle vuoronperään niitä mansikoita.

Tänä vuonna minä kuljen tätä samaa katua pitkin yksin lastemme kanssa. Työnnän rattaita yksin. Nyt vuoden ikäinen poikamme istuu matkarattaissa ja kolmevuotias tyttäremme pitää minua kädestä. Tänä vuonna minä kiersin sen mansikkakojun kaukaa.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti