tiistai 11. marraskuuta 2014

Sanoja taivaaseen

Nyt on huonoa aikaa. Nyt kaipaus painaa niskassa. Tässä kaikki mitä haluan sinun tietävän. Tänään odotan sitä päivää, kun saan lapset isoiksi ja saan tulla luokses.

Terveiset yksinäisten maasta
oon päivät täällä ikävöinyt sua
ollut sateisella rannikolla kivi ilman toista jota vasten hioutua

Terveiset minä-minä-maasta
se on kovin tärkeä ja kiireinen
muistan paremmin kuin luulet
kuinka toisillemme oltiin leipä jokapäiväinen

Kun huoneessamme kokoontuivat
vuoteellemme laskeutuivat
planeetat ja enkelit ja kuu
Ne ihmetellen katsoi meitä
toisillemme löytyneitä
ja kuiski täs on onni eikö juu

Ja nyt mä parhaani teen täällä
hoidan toimet hoidan työt
siedän kaiken kun mä tiedän
et on toisenlainen totuus
kun mä tiedän on ne yöt


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti