tiistai 10. maaliskuuta 2015

Helpompi olisi murista, jos olisit täällä

Kai minä alitajuisesti vieläkin elän parisuhteessa. Meillä on kaveripariskunta, minä olen naisen kaveri, hän oli miehen. Heillä on luottamusongelmia. Nainen kysyy, miksi mies lepertelee baareissa muille naisille. "Rakas opetti mulle kuinka baareissa köyttäydytään." 

Lause sivaltaa kuin puukko sydämeen. Kyllä minä sen tiesin, se raivo vain syttyy sisälle. Tule tänne ja puolustaudu! Mikä oikeus sinulla oli juosta tuolla ja hipsutella muiden sääriä, kun minut lukitsit kotiin? Selitä tekosi! Kerro, että rakastat ja minä olen tärkein, ehkä se lohduttaisi. Rikoit minut täysin ja kun olit korjaamassa, jätit tänne yksin nuolemaan haavojani, eivätkä ne näytä arpeutuvan millään. Olisit edes valehdellut niin hyvin, ettet olisi ikinä jäänyt kiinni.

Ei nämä asiat saisi häiritä, ei niillä ole väliä enää. Ihminen minäkin olen vain, siispä menin murisemaan haudalle. Sytytin kynttilän, haistatin ja tästäkin huolimatta rakastan.

Now I know we said things,
Did things that we didn't mean
And we fall back
Into the same patterns.
Same routine.
But your temper's just as bad
As mine is.
You're the same as me.
But when it comes to love
You're just as blinded.
Baby, please come back

Maybe our relationship
Isn't as crazy as it seems.
Maybe that's what happens
When a tornado
Meets a volcano.
All I know is
I love you too much

I'm tired of the games.
I just want him back.
If he ever tries to fucking leave again
I'mma tie him to the bed
And set the house on fire!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti